Image
Q and A
Image
Degalinių tinklas
D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai - privatūs klientai

Čia rasite dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų degalines ir paslaugas bei Circle K EXTRA lojalumo programą.

Pinigai buvo rezervuoti mano banko sąskaitoje. Ką man daryti?

Pinigų rezervaciją atlieka jūsų kortelės išdavėjas ir yra panaikinama banko, automatiniu būdu per 2-14 d.d.

Kaip tapti Circle K EXTRA lojalumo nariu?

Kad galėtumėte naudotis visomis EXTRA teikiamomis paslaugomis Jūsų turima kortelė turi būti priregistruota prie Jūsų Circle K  EXTRA profilio.​

Kaip užbaigti lojalumo kortelės registraciją?​

Norėdami naudotis visomis EXTRA nuolaidomis, prisijunkite prie savo EXTRA paskyros...

Kaip atsisakyti EXTRA siunčiamų naujienlaiškių?​

Noriu atlikti EXTRA naujienlaiškių pakeitimus.

Pamečiau lojalumo kortelę, kaip man pasielgti?

Pametus lojalumo kortelę nepamirškite jos pašalinti iš savo EXTRA paskyros.

Negaliu prisijungti prie savo EXTRA paskyros ką man daryti?

Jei pamiršote slaptažodį, jį galima lengvai nustatyti iš naujo. Ar pasikeitė jūsų kontaktinė informacija?

Bandau pridėti lojalumo kortelę prie savo paskyros, tačiau gaunu klaidos pranešimą, ką man daryti?

Gali būti kelios priežastys- kortelė jau užregistruota Circle K sistemoje arba įvesti neteisingi duomenys.

Kaip galėčiau rasti degalines ir jose teikiamas paslaugas?​

Informaciją apie Circle K degalines ir teikiamas paslaugas galite rasti ir Circle K programėlėje ir Circle K tinklalaidėje.

Kodėl negavau nuolaidos ir nematau pirkimo savo EXTRA profilyje?

Jūsų kortelė gali būti registruota kitoje EXTRA paskyroje, nepatvirtinta kortelės registracija degalinėje arba kortelė apskritai nėra registruota.

Noriu palikti atsiliepimą – Kaip tai atlikti?

Mes visada stengiamės tobulinti savo produktus ir paslaugas - sužinokite, kaip galite pateikti mums atsiliepimų apie savo patirtį!​

Noriu pakeisti savo asmeninę informaciją EXTRA profilyje- ką man reikėtų daryti?

Prisijungę prie EXTRA profilio Jūs galite pakeisti savo asmeninius duomenis.

Kaip galėčiau gauti kvito kopiją?​

Praradus kvitą, mes jums galime atsiųsti jo kopiją.

Kaip pridėti „Samsung“ / „Google“ / „Apple Pay“ prie EXTRA?

Virtualias korteles galite pridėti prie savo EXTRA profilio degalinėse.

Circle K Automate praradau pinigus- kur man kreiptis?

Praradus pinigus automatinėje Circle K degalinėje.

Kodėl nematau taškų savo EXTRA paskyroje?

Jei atsiskaitant Circle K verslo kortele nematote sukaupt taškų EXTRA paskyroje, gali būti kelios priežastys.

Kontaktai

Prieš susisiekdami su mumis, peržiūrėkite dažniausiai užduodamus klausimus.

Klientų aptarnavimas darbo dienomis 08:00-17:00 telefonu 1877. Ne darbo valandomis atsakome į ne visus klausimus.