Image
Q and A
Image
Degalinių tinklas
D.U.K

Noriu pakeisti savo asmeninę informaciją EXTRA profilyje- ką man reikėtų daryti?

Prisijungę prie EXTRA profilio Jūs galite pakeisti savo asmeninius duomenis- daugiau skaitykite čia!​

Kaip galėčiau gauti kvito kopiją?​

Praradus kvitą, mes jums galime atsiųsti jo kopiją- daugiau skaitykite čia!​

Kaip pridėti „Samsung“ / „Google“ / „Apple Pay“ prie EXTRA?

Virtualias korteles galite pridėti prie savo EXTRA profilio degalinėse- daugiau skaitykite čia!

Circle K Automate praradau pinigus- kur man kreiptis?

Praradus pinigus automatinėje Circle K degalinėje- daugiau skaitykite čia!

Pinigai buvo rezervuoti mano banko sąskaitoje. Ką man daryti?

Pinigų rezervaciją atlieka jūsų kortelės išdavėjas ir yra panaikinama banko, automatiniu būdu per 2-14 d.d. Skaitykite daugiau žemiau!​

Kaip tapti Circle K EXTRA lojalumo nariu?

Kad galėtumėte naudotis visomis EXTRA teikiamomis paslaugomis-daugiau skaitykite čia!​

Kaip užbaigti lojalumo kortelės registraciją?​

Norėdami naudotis visomis EXTRA nuolaidomis-daugiau skaitykite čia!

Kaip atsisakyti EXTRA siunčiamų naujienlaiškių?​

Noriu atlikti EXTRA naujienlaiškių pakeitimus -daugiau skaitykite čia!​

Pamečiau lojalumo kortelę, kaip man pasielgti?

Pametus lojalumo kortelę nepamirškite jos pašalinti iš savo EXTRA paskyros- daugiau skaitykite čia!​

Negaliu prisijungti prie savo EXTRA paskyros ką man daryti?

Jei pamiršote slaptažodį, jį galima lengvai nustatyti iš naujo. Ar pasikeitė jūsų kontaktinė informacija?- daugiau skaitykite čia!​

Bandau pridėti lojalumo kortelę prie savo paskyros, tačiau gaunu klaidos pranešimą, ką man daryti?

Gali būti kelios priežastys- kortelė jau užregistruota Circle K sistemoje arba įvesti neteisingi duomenys- daugiau skaitykite čia!​

Kaip galėčiau rasti degalines ir jose teikiamas paslaugas?​

Informaciją apie Circle K degalines ir teikiamas paslaugas galite rasti ir Circle K programėlėje ir Circle K tinklalaidėje - daugiau skaitykite čia!​

Kodėl negavau nuolaidos ir nematau pirkimo savo EXTRA profilyje?

Jūsų kortelė gali būti registruota kitoje EXTRA paskyroje, nepatvirtinta kortelės registracija degalinėje arba kortelė apskritai nėra registruota.

Noriu palikti atsiliepimą – Kaip tai atlikti?

Mes visada stengiamės tobulinti savo produktus ir paslaugas - sužinokite, kaip galite pateikti mums atsiliepimų apie savo patirtį!​

Kontaktai

Prieš susisiekdami su mumis, mes norime pasiūlyti jums rasti atsakymus į daugumą klausimų, peržiūrėdami aukščiau pateiktus klausimus ir atsakymus. Ten mes surinkome informaciją ir gaires, kaip elgtis įvairiais klausimais.​

Circle K klientų aptarnavimo specialistų paslaugos pasiekiamos darbo dienomis 8:00 –17:00 telefonu 1877. Ne darbo valandomis galėsime atsakysime ne į visus Jūsų klausimus telefonu 1877.​