Circle K Pokalbių roboto naudojimo sąlygos ir privatumo nuostatos

 

Įsigaliojimo data: 2025 m. gegužės mėn. 28 d.

 

  1. POKALBIŲ ROBOTO NAUDOJIMAS

Šios naudojimo sąlygos (toliau – „Sąlygos”) reglamentuoja jūsų naudojimąsi Circle K Pokalbių DI Platforma (toliau – „Pokalbių robotas”), kurią valdo Circle K AS ir jo atitinkamos susijusios įmonės (toliau, „Circle K”, „Bendrovė”, „mes”, „mus” arba „mūsų”) Europos Sąjungoje ir Europos ekonominėje erdvėje. Šios Sąlygos papildo naudojimo sąlygas, taikomas interneto svetainei, mobiliajai programėlei ir (arba) B2B platformai, per kurią jūs galite pasiekti Pokalbių robotą (toliau – „Svetainės naudojimo sąlygos“), taip pat mūsų Privatumo politiką. Šios sąlygos sudaro teisiškai privalomą susitarimą tarp jūsų, kaip Pokalbių roboto naudotojo, ir mūsų, kaip Pokalbių roboto tiekėjo. Jūsų prieiga prie Pokalbių roboto ir jo naudojimas reikalauja laikytis šių Sąlygų bei Svetainės naudojimo sąlygų. Prisijungdami prie Pokalbių roboto ir (arba) juo naudodamiesi, jūs sutinkate su šiomis Sąlygomis ir patvirtinate, kad susipažinote su mūsų duomenų tvarkymo praktika, aprašyta čia ir mūsų Privatumo politikoje. 

 

Pokalbių robotas nėra skirtas naudoti ar būti pasiekiamu už Europos Sąjungos ir Europos ekonominės erdvės ribų. Jūs esate atsakingi už tai, kad jūsų prieiga prie Pokalbių roboto ar jo naudojimas būtų teisėtas kiekvienoje jurisdikcijoje, kurioje ar per kurią jūs pasiekiate ar naudojatės Pokalbių robotu.

 

 

  1. NAUDOJIMO SĄLYGŲ PAKEITIMAI

Mes galime periodiškai atnaujinti Sąlygas. Jūs esate atsakingi už tai, kad kiekvieną kartą naudodamiesi Pokalbių robotu peržiūrėtumėte galiojančias Sąlygas. Kiekvieną kartą prisijungdami prie Pokalbių roboto ar juo naudodamiesi, jūs sudarote su mumis naują susitarimą pagal tuo metu galiojančias Sąlygas.

 

Apie bet kokius reikšmingus Sąlygų pakeitimus informuosime iš anksto. Pranešimai bus pateikiami per šias priemones:

  • Pokalbių roboto sąsaja: Sąveikaujant su Pokalbių robotu bus pateikiamas pranešimas.

  • Pranešimas svetainėje: Atnaujintos Sąlygos su pakeitimų įsigaliojimo data bus aiškiai paskelbtos mūsų svetainėje.

 

  1. TEISĖ NAUDOTIS POKALBIŲ ROBOTU

Norėdami pasiekti ar naudotis Pokalbių robotu, turite būti vyresni nei 16 metų. Circle K sąmoningai neteikia Paslaugų asmenims, jaunesniems nei 16 metų. 

 

  1. PRIVATUMO NUOSTATOS

Šios privatumo nuostatos yra skirtos padėti jums suprasti, kaip mes tvarkome jūsų asmens duomenis, kai naudojatės Pokalbių robotu ar prie jo prisijungiate. Jose aprašoma, kokią informaciją renkame, kaip ją naudojame, kokių priemonių imamės jūsų duomenims apsaugoti, su kokiais partneriais bendradarbiaujame bei kokias privatumo teises turite. Tikimės, kad šios privatumo nuostatos jums bus aiškios ir lengvai suprantamos. Duomenų apsaugos įstatymai yra svarbūs – jie stiprina jūsų teises ir užtikrina, kad organizacijos informaciją tvarkytų sąžiningai ir skaidriai. Nors daugelis šių taisyklių gali pasirodyti sudėtingos, dauguma jų kyla iš sveiko proto ir pagarbos vieni kitiems bei aplinkai. Mes rimtai žiūrime į savo atsakomybę užtikrinti duomenų apsaugą ir to paties reikalaujame iš savo partnerių.

                                                                                                                               

  1. Kaip su mumis susisiekti

Jei turite klausimų dėl to, kaip tvarkome jūsų asmens duomenis, prašome susisiekti su mumis naudojantis prieinamomis priemonėmis – internetine forma, telefonu arba pokalbių funkcija, nurodytais svetainės skiltyje „Susisiekite su mumis“.

 

Su mūsų duomenų apsaugos pareigūnu (DAP) galite susisiekti el. paštu: privacy@circlekeurope.com.

 

  1. Kaip ir kada taikomos šios privatumo nuostatos?

Šios privatumo nuostatos taikomos jūsų sąveikai su Pokalbių robotu įvairiais kanalais, įskaitant mūsų viešąsias svetaines, mobiliąsias programėles ir B2B platformas. Bendraudami su Pokalbių robotu , jūs sutinkate, kad jūsų duomenys būtų tvarkomi šiose nuostatose aprašytu būdu.

Prašome atkreipti dėmesį, kad jūs bendraujate su dirbtiniu intelektu pagrįstu Pokalbių robotu, kuris naudoja dirbtinį intelektą, kad sugeneruotų atsakymus į jūsų užklausas.

Mes tvarkome jūsų asmens duomenis vadovaudamiesi Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) ir kitais taikytinais teisės aktais. 

 

  1. Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslai

Mes tvarkome asmens duomenis tam, kad galėtume teikti ir tobulinti savo Pokalbių roboto paslaugas bei užtikrinti veiksmingą ir laiku suteikiamą pagalbą naudotojams. Mūsų tvarkymo tikslai apima:

  • Tikslinių, suasmenintų atsakymų teikimą įvairiais privatiems (B2C) ir verslo klientams (B2B) svarbiais klausimais.

  • Sklandžios sąveikos užtikrinimą mūsų mobiliosiose programėlėse ir svetainėse.

  • Pagalbos teikimą ir trikdžių šalinimą, su kuriais naudotojai – klientai ar darbuotojai – susiduria įprastų operacijų metu.

  • Naudotojo inicijuotų veiksmų įgyvendinimą, įskaitant pagalbos užklausų sukūrimą ar konkrečių veiksmų srautų inicijavimą.

  • Klientų aptarnavimo ir naudotojų patirties gerinimą analizuojant sąveikos duomenis, siekiant tobulinti dirbtinio intelekto galimybes, teikti suasmenintą patirtį, tobulinti logiką, natūralios kalbos supratimą ir virtualaus asistento tikslumą.

  • Produktų, paslaugų ir procesų veikimo stebėseną bei tobulinimą naudojant apibendrintą ir anonimišką statistiką, kuri nėra siejama su konkrečiais naudotojais.

Jūsų asmens duomenų tvarkymo teisiniai pagrindai:

  • Sutikimas: Naudojimasis mūsų Pokalbių robotu yra visiškai savanoriškas. Aktyvuodami Pokalbių robotą, jūs aiškiai sutinkate, kad sąveikos metu tvarkytume jūsų asmens duomenis. Savo sutikimą galite bet kada atšaukti – tuomet Pokalbių robotas nebetvarkys jūsų užklausų, tačiau vis dar galėsite kreiptis pagalbos el. paštu ar telefonu.

  • Teisėtas interesas: Mes tvarkome asmens duomenis remdamiesi teisėtu interesu:

    • Tobulinti mūsų Pokalbių roboto paslaugas, ypač analizuojant sąveikos duomenis, kad būtų gerinama dirbtinio intelekto ir naudotojų patirtis.

    • Vystyti logiką, natūralios kalbos supratimą ir virtualaus asistento tikslumą.

    • Stebėti produktų, paslaugų ir procesų veikimą naudojant anonimišką ir apibendrintą statistiką.

Mes atidžiai įvertinome jūsų privatumo teises ir įgyvendinome tinkamas apsaugos priemones jūsų duomenų apsaugai. Kai tik įmanoma, teisėto intereso pagrindu naudojame anonimiškus duomenis. 

Jūs turite teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, grindžiamu teisėtu interesu, susisiekdami su mūsų duomenų apsaugos pareigūnų (DAP), išskyrus atvejus, kai saugumo priemonės yra būtinos paslaugų teikimui. 

 

  1. Kokius asmens duomenis mes tvarkome

    1. Pokalbių roboto veikimui

Norėdami užtikrinti Pokalbių roboto veikimą, mes renkame ir naudojame šiuos asmens duomenis:

  • Privalomi duomenys (būtini paslaugos veikimui):
    • Neregistruotiems naudotojams:
      • Naršyklės informacija (techniniam funkcionalumui užtikrinti)
      • IP adresas (saugumo tikslais)
      • Pokalbio turinys (atsakymų generavimui)
  • Registruotiems naudotojams arba naudotojams, kuriems reikalingas atsakymas vėliau:
    • El. pašto adresas (naudotojo paskyros identifikavimui)
      • Vardas ir pavardė (suasmeninimui)
      • Darbuotojo/kliento ID (paskyros susiejimui)
      • Telefono numeris (naudotojo paskyros identifikavimui)

Jūsų asmens duomenų pateikimas yra būtinas norint naudotis Pokalbių roboto paslaugomis. Jei nuspręsite nepateikti privalomų duomenų, gali būti, kad negalėsime jums suteikti tam tikrų Pokalbių roboto funkcijų.

  1. Funkcionalumui, Saugumui ir Našumo Vertinimui

Mes renkame duomenis, kad užtikrintume Pokalbių roboto funkcionalumą ir saugumą, įskaitant:

  • Gedimų žurnalus ir diagnostikos duomenis:
    • Sisteminės klaidos ir veikimo sutrikimai, dažniausiai be konkrečių naudotojo duomenų.
    • Naudojimo duomenis:
      • Sąveikos įpročiai (pvz., paspaudimai, naršymo keliai).
      • Įrenginio ir naršyklės analitika.
      • Apibendrinti arba anonimiški statistiniai duomenys paslaugų tobulinimui.
  1. Slapukai ir vietinės saugyklos technologijos

Pokalbių robotas naudoja įvairias saugojimo technologijas, įskaitant slapukus ir vietinę saugyklą, siekiant pagerinti jūsų patirtį:

  • Esminės technologijos (remiantis teisėtu interesu):

    • Seanso saugykla

      • Tikslas: Saugoti jūsų pokalbių istoriją ir nustatymus

        • Trukmė: Išvaloma uždarius naršyklę

        • Saugomi duomenys: Techniniai parametrai, būtini seansui palaikyti

      • Vietinė saugykla

        • Tikslas: Saugoti jūsų pokalbių istoriją ir nustatymus

        • Trukmė: Kol išvaloma rankiniu būdu

        • Saugomi duomenys: Naudotojo nustatymai, pokalbių istorija su unikaliu identifikatoriumi (iki 30 dienų), kad būtų galima patogiai pasiekti ankstesnes sąveikas

    • Analitinės technologijos (remiantis sutikimu):

      • Veikimo slapukai

        • Tikslas: Išlaikyti lankytojo sesiją dirbtiniu intelektu pagrįstam klientų aptarnavimui

        • Trukmė: Slapukas nustoja galioti po kiekvienos sesijos ir yra HTTP tipo slapukas

        • Saugomi duomenys: anonimiškos sąveikos rodikliai ir našumo duomenys

      • Trečiųjų šalių analizės įrankiai

        • Paslaugų teikėjas: pvz., „Google Analytics“

        • Tikslas: Paslaugų tobulinimas ir klaidų nustatymas

        • Trukmė: 30 dienų

Jūsų nustatymų valdymas: Jūs šias technologijas galite valdyti per:

  • Savo naršyklės nustatymus

Jeigu išjungsite esmines saugojimo technologijas, kai kurios Pokalbių roboto funkcijos gali tinkamai neveikti. Savo sutikimą dėl analitinių technologijų galite bet kada atšaukti per mūsų nustatymų centrą.

 

  1. Kaip mes naudojame jūsų asmens duomenis

  • Paslaugų teikimas: Atsakymų į jūsų užklausas pateikimui ir aktualios informacijos ar pagalbos suteikimui.
  • Tobulinimas: Dirbtinio intelekto modelių ir verslo proceso gerinimui, remiantis sąveikų analitika.
  • Suasmeninimas: Pritaikyto turinio, pasiūlymų ar paslaugų pateikimui.
  • Saugumas: Apsaugai nuo sukčiavimo ar neteisėtos veiklos.
  • Teisinė atitiktis: Teisinių įpareigojimų ir reguliacinių reikalavimų vykdymui.
  • Automatizuotas sprendimų priėmimas ir DI apdorojimas: Mūsų Pokalbių robotas naudoja dirbtinį intelektą ir automatizuotą apdorojimą šiais tikslais:
    • Atsakymų generavimas:
      • Procesas: DI analizuoja jūsų klausimus ir parenka tinkamiausius atsakymus iš savo žinių bazės.
      • Logika: Naudoja natūralios kalbos apdorojimą kontekstui ir ketinimui suprasti.
      • Poveikis: Nulemia, kokią informaciją gaunate ir per kiek laiko.
    • Suasmeninimas:
      • Procesas: Analizuoja jūsų sąveikų istoriją ir pageidavimus.
      • Logika: Naudoja pasikartojančių modelių atpažinimą, kad pritaikytų atsakymus jūsų poreikiams.
      • Poveikis: Įtakoja atsakymų turinį ir formą .
    • Profiliavimas:
      • Procesas: Mes analizuojame jūsų sąveikos istoriją, pasirinkimus ir naudojimosi įpročius pasitelkdami automatizuotus algoritmus.
      • Logika: Padeda mums suprasti jūsų interesus ir atitinkamai pritaikyti Pokalbių roboto atsakymus.
      • Poveikis: Pagerina naudotojo patirtį pateikiant labiau tinkančią ir suasmenintą informaciją. Tačiau tai gali turėti įtakos jums pateikiamai informacijai.
    • Saugumo patikra:
      • Procesas: Automatizuota sąveikų analizė dėl galimų saugumo grėsmių.
      • Logika: Modelių atitikimas pagal saugumo taisyklių rinkinius.
      • Poveikis: Esant įtartinai veiklai, gali būti laikinai apribota prieiga prie paslaugų.

Jūs turite teisę:

  • Prašyti, kad automatizuotas sprendimas būtų peržiūrėtas žmogaus.
    • Išreikšti savo nuomonę dėl automatizuoto sprendimo.
    • Ginčyti automatizuotą sprendimą, susisiekdami su mūsų pagalbos komanda.
    • Atsisakyti suasmeninimo, išlaikant prieigą prie pagrindinių Pokalbių roboto funkcijų. 

 

  1. Kokios yra jūsų teisės?

Norėdami pasinaudoti savo, kaip duomenų subjekto, teisėmis, prašome susisiekti su mumis vienu iš šių būdų:

  • El. paštas: privacy@circlekeurope.com
  • Paštas: Circle K AS, Schweigaards gate 16, Oslo, Norway
  • Circle K informacinis puslapis: https://id.circlekeurope.com

Galime paprašyti patvirtinti jūsų tapatybę, kad galėtume apdoroti jūsų užklausą. Atsakysime per teisės aktuose nustatytus terminus. 

 

Teisių įgyvendinimas

Jūs galite pasinaudoti savo, kaip duomenų subjekto, teisėmis, įskaitant teisę nesutikti su duomenų tvarkymu, teisę apriboti tvarkymą arba pateikti mums klausimus, susisiekdami su Circle K el. paštu, telefonu, paštu arba per Circle K informacinį puslapį: https://id.circlekeurope.com. Kai kurios užklausos, kaip prašymai susipažinti su duomenimis, konkretūs klausimai dėl duomenų analizės ar kiti panašaus pobūdžio klausimai turi būti pateikti raštu.

Jeigu jūsų asmens duomenys tvarkomi remiantis jūsų sutikimu, turite teisę bet kada šį sutikimą atšaukti, nedarant poveikio duomenų tvarkymo, atlikto iki sutikimo atšaukimo, teisėtumui. 

 

Teisė gauti informaciją

Šios sąlygos ir nuostatos yra speciali informacija apie tai, kaip bus tvarkomi jūsų asmens duomenys ir kokie duomenys bus tvarkomi teikiant paslaugas. Jos papildo bendrąją Circle K Privatumo Politiką, kuri yra pasiekiama adresu: https://www.circlek.lt/privatumo-politika.  Papildomos informacijos apie mūsų duomenų tvarkymo veiklą galite paprašyti bet kada. 

 

Teisė susipažinti su duomenimis 

Jūs turite teisę bet kuriuo metu paprašyti mūsų pateikti informacijos kopiją apie jus, kurią mes saugome. Toks prašymas turi būti pateiktas raštu. Jei turite konkrečių klausimų dėl duomenų analizės ar kitų aspektų, galite pateikti papildomą prieigos prašymą.

 

Duomenų ištaisymas

Jei jūsų asmens duomenys pasikeitė, galite juos ištaisyti (koreguoti) prisijungę prie savo paskyros ir atnaujinę asmeninius duomenis. Jei turite klausimų arba susiduriate su problemomis dėl duomenų ištaisymo ar kitais klausimais, galite kreiptis pagalbos į Circle K Lietuva Klientų aptarnavimą. Toks prašymas turi būti pateiktas raštu.

 

Teisė į duomenų perkėlimą

Jūs turite teisę prašyti, kad jūsų pateikta informaciją būtų perduota kitam asmeniui. Ši teisė taikoma tik tiems duomenims, kuriuos pateikėte jūs. Komerciškai jautri informacija, sukurta remiantis jūsų anonimiškais duomenimis, nebus perduodama.

 

Teisės, susijusios su profiliavimu ir automatizuotu sprendimų priėmimu

Jūs turite teisę nebūti sprendimo, grindžiamo vien automatizuotu duomenų tvarkymu, įskaitant profiliavimą, subjektu. Jūs galite pateikti prieštaravimą dėl automatizuoto sprendimo ir prašyti, kad jį peržiūrėtų žmogus.

 

Asmens duomenų ištrynimas

Jūs turite teisę prašyti tam tikrų savo asmens duomenų ištrynimo. Jeigu pageidaujate ištrinti mūsų turimus duomenis, žiūrėkite privatumo nuostatas CK informaciniame puslapyje: https://id.circlekeurope.com. Kai kurie duomenys, pavyzdžiui, susiję su sandoriais, turi būti saugomi laikantis taikomų teisinių reikalavimų.

 

Teisė nesutikti 

Jeigu jūsų duomenys tvarkomi remiantis teisėtu interesu, galite pareikšti prieštaravimą dėl tokio tvarkymo. Taip pat galite nesutikti su automatizuotu sprendimu ir prašyti, kad jį įvertintų žmogus.

 

Teisė apriboti duomenų tvarkymą

Jūs turite teisę prašyti apriboti jūsų duomenų tvarkymą tam tikromis aplinkybėmis. Tokiu atveju jūsų duomenys galės būti naudojami tik ribotais tikslais, pavyzdžiui, teisminiams ieškiniams ar teisių įgyvendinimui.

Teise apriboti tvarkymą galite pasinaudoti kreipdamiesi į  Circle K Lietuva Klientų aptarnavimą pateikę užklausą.

 

Ginčų sprendimas 

Jei turite su asmens duomenų tvarkymu susijusių klausimų ar abejonių, galite kreiptis į mūsų duomenų apsaugos pareigūną el. paštu: privacy@circlekeurope.com.

Jūs taip pat turite teisę pateikti skundą atitinkamai nacionalinei duomenų apsaugos priežiūros institucijai. Kontaktinę informaciją rasite čia: https://edpb.europa.eu/about-edpb/about-edpb/members_en.

 

  1. Duomenų tvarkytojai ir duomenų perdavimas

Circle K gali perduoti jūsų asmens duomenis patikimiems partneriams (duomenų tvarkytojams), siekiant užtikrinti sklandų Pokalbių roboto paslaugų teikimą. Šie partneriai yra kruopščiai atrinkti ir su jais yra sudarytos griežtos duomenų apsaugos sutartys, užtikrinančios jūsų duomenų apsaugą ir konfidencialumą:

  • Cognigy GmbH:

    • Tikslas: Teikti pagrindinę pokalbių dirbtinio intelekto (Conversational AI) platformą, kuri užtikrina Pokalbių roboto veikimą.

    • Vieta: Pagrindinė būstinė Vokietijoje; duomenų centrai, esantys EU/EEE.

    • Prieiga prie duomenų: Sąveikos turinys ir naudotojo metaduomenys, būtini paslaugos teikimui.

    • Debesijos (cloud) Infrastruktūra: Cognigy platforma yra talpinama naudojantis Amazon Web Services (AWS) arba Microsoft Azure debesijos (cloud) infrastruktūra.

  • Salesforce, Inc:

    • Tikslas: Integruoti Pokalbių roboto sąveikas su mūsų klientų santykių valdymo (CRM) ir lojalumo platformomis.

    • Prieiga prie duomenų: Atitinkami kliento duomenys, sąveikos istorija ir pasirinkimai.

  • Genesys Cloud Services Corp:

    • Tikslas: Valdyti klientų aptarnavimo duomenis, įskaitant sąveikas su Pokalbių robotu.

    • Prieiga prie duomenų: Sąveikos duomenys, susiję su klientų aptarnavimo užklausomis ir pagalba.

  • Kitos Circle K Sistemos:

    • Tikslas: Integruoti Pokalbių roboto sąveikas su kitomis Circle K sistemomis, siekiant pagerinti klientų patirtį ir paslaugų teikimą. Tai taip pat apima veiksmų ir atsakymų integravimą naudojant „Microsoft Power Automate“.

    • Prieiga prie duomenų: Duomenys, susiję su konkrečiomis sąveikomis ir užklausomis, pateiktomis per Pokalbių robotą.

  • Drupal e. V. - Vokietijos Drupal Asociacija:

    • Tikslas: Užtikrinti Pokalbių roboto rodymą ir prieigą Circle K svetainėse.

    • Prieiga prie duomenų: Nesaugo klientų informacijos, o veikia kaip kanalas tarp naudotojo ir kitų platformų.

Visi duomenų tvarkytojai privalo laikytis BDAR, ES DI akto ir visų taikomų duomenų apsaugos teisės aktų, užtikrindami tinkamų duomenų apsaugos priemonių įgyvendinimą.

Circle K taip pat naudoja vidines sistemas, dažnai palaikomas patikimų partnerių, besispecializuojančių ICT paslaugų srityje, įskaitant Microsoft, Oracle ir kitus. Šios sistemos yra būtinos verslo veiklos užtikrinimui.

Circle K duomenų centrai ir mūsų partnerių duomenų centrai paprastai yra įsikūrę Europos Sąjungoje (ES) arba Europos ekonominėje erdvėje (EEE) arba šalyse, kurias Europos Komisija pripažino užtikrinančiomis tinkamą duomenų apsaugos lygį. Jei Circle K bendradarbiauja su partneriais iš kitų šalių, esančių už ES / EEE ribų (vadinamų „trečiosiomis šalimis“), Circle K užtikrina, kad būtų įgyvendintos visos būtinos duomenų apsaugos priemonės, atitinkančios taikytinus teisės aktus, įskaitant, bet neapsiribojant, Bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR).

 

  1. Duomenų saugojimas

Circle K saugos jūsų asmens duomenis tiek laiko, kiek būtina tikslams, dėl kurių jie buvo iš pradžių surinkti, įgyvendinti, kaip nurodyta šiose Privatumo nuostatose. Skirtingos duomenų kategorijos bus saugomos skirtingus laikotarpius, atsižvelgiant į duomenų tipą, su kokia paslauga jie susiję ir kokiu tikslu jie buvo surinkti. Duomenų saugojimo laikotarpiams taikomos šios taisyklės:

  • Pokalbio sąveikos duomenys: Duomenys, pateikti Pokalbių robotui jūsų sąveikos metu, įskaitant jūsų klausimus ir mūsų atsakymus, bus saugomi 30 dienų. Šis laikotarpis gali būti pratęstas, jei turime teisėtą verslo poreikį duomenis saugoti konkrečiam tikslui, pavyzdžiui, trikdžių šalinimui ar paslaugų tobulinimui, arba jei to reikalauja teisės aktai ir turime teisinį pagrindą tai daryti. Pavyzdžiui, tai gali apimti duomenis, sugeneruotus naudojant Pokalbių robotą, siekiant užtikrinti jo funkcionalumą ir saugumą, tokius kaip gedimų žurnalai ar diagnostinė informacija.

  • Metaduomenys ir analitika: Metaduomenys apie jūsų sąveiką su Pokalbių robotu, kuriuos naudojame paslaugų, dirbtinio intelekto modelių ir verslo procesų tobulinimui, saugomi mūsų verslo analitikos duomenų saugykloje („Business Intelligence data lake“) dvejus metus. Šie duomenys dažniausiai yra apibendrinti ir (arba) anonimiški, kad nebūtų galima identifikuoti konkrečių asmenų. Jei egzistuoja teisėtas verslo poreikis ir tai atitinka visus taikytinus teisės aktus ir reglamentus, šis laikotarpis gali būti pratęstas.

  • Naršyklės sąveikos duomenys: Norint išlaikyti pokalbio tęstinumą, sąveikos duomenys gali būti saugomi jūsų įrenginyje naršyklės vietinėje saugykloje tol, kol ją išvalysite arba pagal jūsų naršyklės nustatymus. Šie duomenys saugomi tik jūsų įrenginyje, ir mes neturime prieigos prie jų, nebent nuspręstumėte juos mums pateikti. Raginame peržiūrėti savo naršyklės nustatymus ir valdyti vietinę saugyklą bei slapukus pagal savo pasirinktis.

  • Duomenys, tvarkomi gavus sutikimą: Jeigu sutikote, kad jūsų duomenys būtų tvarkomi konkrečiu tikslu, šiuos duomenis saugosime tol, kol atšauksite sutikimą. Sutikimą atšaukus, duomenų tvarkymas bus nutrauktas ir duomenys ištrinti, nebent teisės aktai mus įpareigoja saugoti duomenis tam tikrą laikotarpį.

  • Teisiniai ir ginčų duomenys: Jei duomenys susiję su nusikalstamomis veikomis, sukčiavimu ar bet kokiu ginču, saugosime atitinkamus duomenis tiek, kiek reikės klausimui išspręsti, laikantis Circle K vidaus politikos ir taikomų teisės aktų reikalavimų.

 

  1. Tarptautinis duomenų perdavimas

Mes siekiame būti skaidrūs, kaip tvarkome jūsų asmens duomenis, įskaitant atvejus, kai duomenis būtina perduoti už Europos ekonominės erdvės (EEE) ribų. Nors dauguma jūsų duomenų yra tvarkomi EEE viduje, kai kurie mūsų paslaugų teikėjai ir techninės sistemos yra įsikūrę kitose šalyse. Dėl to jūsų asmens duomenys gali būti perduodami tarptautiniu mastu. Konkrečiai, jūsų duomenys gali būti perduodami į:

  • Jungtines Amerikos Valstijas: Kai naudojame Amazon Web Services (AWS) arba Microsoft Azure dėl debesijos (cloud) infrastruktūros, taip pat kai Salesforce.com valdo mūsų klientų santykių valdymo (CRM) sistemas.

  • Kitas šalis: Kai kurie mūsų techninių paslaugų teikėjai, pavyzdžiui Cognigy, taip pat gali turėti biurus ir duomenų centrus kitose pasaulio šalyse. Be to, bendradarbiaujame su kitais techniniais partneriais įvairiose pasaulio vietose, įskaitant, bet neapsiribojant, Indiją – jie padeda mums palaikyti IT sistemas ir teikti techninę pagalbą, pavyzdžiui Genesys.

Siekdami užtikrinti jūsų duomenų apsaugą vykdant šiuos perdavimus, taikome griežtas apsaugos priemones, kaip to reikalauja Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR). Jeigu Europos Komisija yra pripažinusi šalį saugia asmens duomenų perdavimui (priėmusi vadinamąjį „tinkamumo sprendimą“), remiamės šiuo pripažinimu. Jeigu šalis nėra pripažinta tinkama duomenų apsaugos požiūriu, naudojame Europos Komisijos standartines sutarčių sąlygas (SSC). Tai yra standartinės sutartinės nuostatos, kurios įpareigoja mūsų partnerius užtikrinti jūsų duomenų apsaugą pagal EEE standartus. Prireikus taip pat remiamės kitais teisiniais mechanizmais ir reikalavimais, kurie priklauso nuo perduodamų duomenų pobūdžio ir gavėjo šalies.

Mes neapsiribojame vien teisiniais dokumentais – šias teisinės apsaugos priemones papildome tvirtomis techninėmis priemonėmis. Tai apima duomenų šifravimą nuo siuntimo pradžios iki pabaigos, pseudonimizavimą, kai tai įmanoma, ir griežtą prieigos kontrolę su išsamiu audito žurnalų fiksavimu. Mes reguliariai vertiname, ar šios priemonės išlieka veiksmingos, taip pat ar duomenis gaunančių šalių teisės aktai negali paveikti SSC pagrindu suteikiamos apsaugos.

Jūs turite teisę sužinoti daugiau apie šiuos duomenų perdavimo mechanizmus. Galite paprašyti mūsų naudojamų standartinių sutarčių sąlygų (SSC) kopijos, susipažinti su mūsų perdavimo poveikio vertinimais arba gauti informacijos apie konkrečias taikomas apsaugos priemones, kuriomis siekiame apsaugoti jūsų duomenis. Norėdami tai padaryti, tiesiog parašykite mums el. paštu privacy@circlekeurope.com, laiško temoje nurodydami “Užklausa dėl tarptautinio duomenų perdavimo informacijos”. Į jūsų užklausą atsakysime per vieną mėnesį.

Mes nuolat stebime pokyčius, galinčius turėti įtakos tarptautiniam duomenų perdavimui, įskaitant naujus Europos Komisijos tinkamumo sprendimus, duomenų apsaugos priežiūros institucijų rekomendacijas ir teisės aktų pakeitimus šalyse, kurios gauna jūsų duomenis. Jei nustatysime, kad nebegalime užtikrinti tinkamos jūsų duomenų apsaugos, arba reikšmingai pakeisime savo duomenų perdavimo mechanizmus, nedelsdami jus apie tai informuosime. 

Mūsų įsipareigojimas – užtikrinti visišką skaidrumą dėl šių duomenų perdavimų ir pasirūpinti, kad jūsų duomenys būtų apsaugoti, kad ir kur jie būtų perduodami. Jeigu turite klausimų ar nerimaujate dėl to, kaip perduodame jūsų asmens duomenis, nedvejodami susisiekite su mūsų duomenų apsaugos pareigūnu. 

 

  1. Duomenų saugumas

Mes taikome tinkamas technines ir organizacines priemones, siekdami apsaugoti jūsų asmens duomenis nuo neteisėtos prieigos, pakeitimo, atskleidimo ar sunaikinimo. Prieiga prie jūsų duomenų suteikiama tik įgaliotiems darbuotojams, kuriems šie duomenys reikalingi tiesioginėms darbo funkcijoms vykdyti. Taikomos saugumo priemonės apima:

  • Šifravimą: Naudojame rinkos standartus atitinkančius šifravimo protokolus, siekdami apsaugoti jūsų duomenis tiek jų perdavimo, tiek saugojimo metu.

  • Prieigos kontrolę: Griežta prieigos kontrolė užtikrina, kad prie jūsų duomenų galėtų prieiti tik įgalioti asmenys.

  • Reguliarius auditus: Reguliariai atliekame saugumo auditus ir vertinimus, siekdami nustatyti ir pašalinti galimas pažeidžiamas vietas.

  • Saugią infrastruktūrą: Mūsų duomenų centrai naudoja pažangias saugumo technologijas ir yra stebimi 24/7.

  • Darbuotojų mokymus: Mūsų darbuotojai nuolat dalyvauja duomenų apsaugos ir informacijos saugumo gerosios praktikos mokymuose.

Taip pat atlikome poveikio duomenų apsaugai vertinimą (PDAV), siekdami nustatyti ir sumažinti rizikas, susijusias su Pokalbių roboto vykdomu asmens duomenų tvarkymu ir dirbtinio intelekto naudojimu.

Jei įvyktų mažai tikėtinas asmens duomenų saugumo pažeidimas, apie jį nedelsdami informuosime jus ir atitinkamą priežiūros instituciją, kaip to reikalauja teisės aktai. Jus informuosime apie pažeidimo pobūdį, kokie duomenys galėjo būti paveikti, ir pateiksime rekomendacijas, kaip galite apsisaugoti.

 

  1. Jūsų asmens duomenų apsauga ir privatumo gerbimas

Circle K nerinks, nenaudos ir neatskleis jokios asmens duomenų informacijos, kuri neatitinka pradinio tvarkymo tikslo ir nėra pagrįsta tinkamu teisiniu pagrindu. Mes niekada neparduosime jūsų duomenų. Informacijos saugumas ir konfidencialumas bus užtikrinami pagal taikomus teisės aktus ir rinkos standartus, o prieiga prie jūsų asmens duomenų bus suteikta tik įgaliotiems darbuotojams.

Mes galime suteikti mūsų partneriams prieigą prie asmens duomenų. Tai bus padaryta tik tiek, kiek būtina tam, kad jie galėtų mums padėti palaikyti ir administruoti programėlę, Pokalbių robotą bei klientų paskyras, vadovaujantis mūsų Privatumo Politika (https://www.circlek.eu/privacy-policy).

Duomenys, kurie gali būti naudojami mūsų mokslinių tyrimų, analitikos ar verslo veiklos vertinimo tikslais, yra anonimiški, todėl pagal juos jūsų identifikuoti neįmanoma.

 

  1. Garantijų netaikymas ir atsakomybės apribojimas

Bendrovė, jos susijusios įmonės, paslaugų teikėjai ir licencijų turėtojai neteikia jokių garantijų ar patvirtinimų dėl Pokalbių roboto funkcionalumo, techninės būklės ar tinkamumo naudoti, jo tikslumo, pakankamumo ar išsamumo, taip pat jo tinkamumo konkrečiam tikslui ar kad naudojimasis Pokalbių robotu ar per jį pasiekiama informacija ar medžiaga, įskaitant atsisiunčiamą programinę įrangą, vyks be sutrikimų ar klaidų. Bendrovė taip pat nepatvirtina ir negarantuoja, kad bet kokios klaidos Pokalbių robote ar su juo susijusios klaidos bus ištaisytos, ar kad serveris, iš kurio veikia Pokalbių robotas, bus apsaugotas nuo virusų ar kitų kenksmingų elementų. Be to, Bendrovė neteikia jokių patvirtinimų ar garantijų dėl jokių atsakymų, rekomendacijų, gairių, konsultacijų, produktų ir (arba) paslaugų, prieinamų per Pokalbių robotą ar jame reklamuojamų. Kiek tai leidžia taikytini teisės aktai, Bendrovė, jos susijusios įmonės, paslaugų teikėjai ir licencijų turėtojai atsisako bet kokių ir visų garantijų, pareiškimų ar sąlygų – tiek aiškiai išreikštų, tiek numanomų, atsirandančių iš įstatymo, įpročio, praktikos, vykdymo ar bet kokiu kitu būdu – susijusių su bet kokiais atsakymais, patarimais, gairėmis, produktais ir (arba) paslaugomis, prieinamais per Pokalbių robotą ar jame reklamuojamais.

 

Išskyrus atvejus, aiškiai numatytus šiose Sąlygose, Bendrovės paslaugos jums teikiamos principu „kaip yra“, „kaip prieinama“, „su visais trūkumais“, ir Bendrovė neteikia jokių pareiškimų, garantijų ar sąlygų, nepriklausomai nuo to, ar jos yra aiškiai išreikštos ar numanomos, rašytinės ar žodinės, įstatyminės ar kitokios, įskaitant, bet neapsiribojant (i) garantijas dėl nenutrūkstamo ar be klaidų naršymo, privatumo ar saugumo, (ii) Bendrovės paslaugų, nuorodų į trečiąsias šalis ar kitų trečiųjų šalių paslaugų tikslumo, pakankamumo ar išsamumo arba dėl bet kokio saugumo pažeidimo, susijusio su jautrios informacijos perdavimu per Pokalbių robotą ar susietas svetaines; arba (iii) tinkamumo rinkai, kokybės, nuosavybės teisės, patvarumo, tinkamumo naudoti, teisių nepažeidžiamumo ar tinkamumo konkrečiam tikslui garantijomis, taip pat garantijomis, kylančiomis iš veiklos praktikos ar verslo papročių. Šios išimtys taikomos papildomai prie bet kokių kitų šiose Sąlygose nurodytų konkrečių išimčių.

 

Kadangi kai kurių valstybių įstatymai neleidžia atsisakyti tam tikrų garantijų, šios išimtys jums gali būti netaikomos.

 

Kiek tai leidžia taikytini teisės aktai, Bendrovė ir su ja susiję asmenys, jokiu atveju nebus atsakingos už jokią žalą ar nuostolius, nepriklausomai nuo jų pobūdžio (tiesioginę, netiesioginę, atsitiktinę, specialią, pavyzdinę ar baudžiamąją), nepriklausomai nuo jų priežasties, įskaitant, bet neapsiribojant, duomenų praradimą, pelno praradimą, sutaupytų lėšų praradimą, reputacijos praradimą, verslo praradimą, naudojimo ar prieigos prie sistemų (įskaitant kompiuterinius išteklius, maršrutizatorius ir saugomus duomenis) praradimą, atsiradusius dėl naudojimosi Bendrovės paslaugomis ar su tuo susijusios veiklos, net jei Bendrovė ar bet kuris jos įgaliotas atstovas, rangovas, darbuotojas ar įgaliotinis buvo įspėtas apie galimą tokią žalą ar pretenziją.

 

 

  1. Taikytina Teisė ir Jurisdikcija

 

  1. Jurisdikcija ir teismingumas bet kokiam ginčui, reikalavimui ar pretenzijai, kylančiai iš ar susijusiai su Pokalbių robotu ar šiomis Sąlygomis (toliau – „Ginčas“), bus nustatoma Osle, Norvegijoje.

 

  1. Šios Sąlygos ir visi su jomis susiję ginčai bei bet kokie kiti jūsų pareikšti reikalavimai prieš Bendrovę ar Bendrovės reikalavimai prieš jus bus reglamentuojami, aiškinami ir sprendžiami pagal Norvegijos teisę.

 

  1. Nepaisant anksčiau išdėstyto punkto, vartotojai turi teisę pateikti skundą ar pretenziją Bendrovei arba vartotojų teisių apsaugos institucijai pagal taikomus vietos teisės aktus. 

2025.