Image

Image

D.U.K
Dažniausiai užduodami verslo savitarnos klausimai
Čia rasite dažniausiai užduodamus klausimus apie verslo savitarnos svetainę, kortelių paslaugas, atsiskaitymus, sąskaitas faktūras.
Ar kortelės pirkimo limito perspėjimas veikia visiems kortelės limito laikotarpiams?
Kortelės pirkimo limito įspėjimo riba taikoma dienos, savaitės ir mėnesio piniginių vertėms.
Ar galiu nustatyti įspėjimą konkrečiai kortelei?
Šiuo metu nėra galimybės nustatyti įspėjimo konkrečiai kortelei.
Kaip redaguoti pranešimus?
Nustačius pranešimų taisyklę, jos redaguoti galimybės nėra.
Kodėl savitarnoje nematau pranešimų prenumeratos?
Jei nematote ir negalite kurti pranešimų prenumeratos savo savitarnos paskyroje, gali būti, kad neturite tam leidimų.
Kaip aktyvuoti kortelių pinigų limito pranešimus?
„Pranešimai “ skiltyje nustatykite pranešimus, kuriuos norite gauti.
Kaip aktyvuoti kortelių panaudojimą ne Lietuvoje pranešimus?
„Pranešimai “ skiltyje nustatykite pranešimus, kuriuos norite gauti.
Kaip aktyvuoti kortelių litrų pirkimų pranešimus?
„Pranešimai“ skiltyje nustatykite pranešimus, kuriuos norite gauti.
Kaip aktyvuoti debeto likučio pranešimus?
„Pranešimai“ skiltyje nustatykite pranešimus, kuriuos norite gauti.
Ar atsiskaitant mobiliuoju kaupiasi EXTRA taškai?
Atsiskaitant mobiliuoju būdu už degalus, taškai EXTRA paskyroje nesikaupia.
Kodėl turiu nurodyti vairuotojo ID?
Vairuotojo ID yra privalomas laukelis. Pagal tai galėsite identifikuoti vairuotojus.
Ką reiškia stulpelis „Būsena“?
Stulpelyje „Būsena“ galite matyti, ar vartotojas suaktyvino mokėjimo būdą.
Kaip vairuotojui išsiųsti naują kvietimą?
Meniu juostoje pasirinkite „Mobilieji mokėjimai“...
Negavau kvietimo prisijungti prie mobilaus mokėjimo, ką turėčiau daryti?
Kreipkitės į įmonės atstovą, kuris turi prieigą prie savitarnos svetainės...
Kaip ištrinti vairuotoją iš mobilaus mokėjimo paslaugos?
Meniu juostoje pasirinkite „Mobilieji mokėjimai“...
Ar programėlėje vienam vairuotojui gali būti priskirtos kelios kortelės?
Ne, vienam vairuotojui gali būti priskirta tik viena kortelė.
Kaip pakeisti virtualios kortelės apribojimus?
Virtualių kortelių apribojimai keičiami tokiu pačiu būdu kaip ir plastikinių kortelių ribojimai.
Ar mobiliuoju atsiskaitymu galima atsiskaityti su visų tipų Circle K verslo kortelėmis?
Atsiskaitymą galima aktyvuoti visiems Circle K kortelių tipams.
Ar programėle galiu naudotis visose degalinėse – Circle K, Automatinės, Ingo, Routex?
Mobiliuoju atsiskaitymu galite naudotis visose Circle K degalinėse, Automatinėse degalinėse, INGO tinkle.
Ar už viską galima apmokėti mobilaus mokėjimo programėle Circle K degalinėje?
Šią paslaugą pradedame su galimybe susimokėti už degalus pirmame etape.
Jei užsisakysiu naują kortelę, kaip greitai ją galima pridėti prie Mobilaus mokėjimo programėlės?
Kortelę galite pridėti 30min laikotarpyje.
Kaip sužinoti, ar vairuotojas priėmė kvietimą?
Kvietimo būseną galite stebėti skiltyje „Mobilieji mokėjimai“, stulpelyje pavadinimu „Būsena“.
Kiek laiko galioja kvietimas aktyvuoti mobilųjį mokėjimą?
Kvietimas (el.paštas ir kodas) galioja 72 valandas.
Kaip aktyvuoti mobiliuosius atsiskaitymus verslo savitarnos svetainėje?
Prisijunkite prie savitarnos svetainės ir meniu spustelėkite „Mobilieji mokėjimai“.
Kaip pakeisti kortelės limitą mobiliojoje aplikacijoje?
Jūs galite naudotis verslo savitarnos svetaine mobiliojoje aplikacijoje.
Kaip atnaujinti įmonės rekvizitus?
Norėdami keisti įmonės duomenims susisiekite su klientų aptarnavimu.
Įvestas neteisingas pristatymo adresas. Kaip galėčiau jį pakeisti?
Adresas, kurį matote svetainėje, yra oficialus pristatymo adresas, registruotas mūsų sistemoje.
Kas yra didelės apimties kortelių operacijos?
Didelės apimties kortelių operacijos leidžia vienu metu atlikti veiksmus, taikomus keletui kortelių.
Kortelės būsena yra aktyvi, tačiau ji neveikia.
Gali būti keletas priežasčių, dėl kurių neveikia kortelė.
Kodėl negaliu vėl suaktyvinti laikinai blokuojamos kortelės?
Patikrinkite, ar kortelę, kurią bandote atblokuoti, laikinai užblokavo klientas, kortelės būsena – „Laikinai blokuojama kliento“.
Kaip galiu laikinai užblokuoti kortelę ir vėliau ją vėl suaktyvinti?
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelės“.
Norėčiau užblokuoti kortelę ir užsisakyti naują.
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelės“.
Kaip galėčiau rasti korteles, kurioms dar nėra nustatytas PIN kodas?
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelės“...
Norėčiau pakeisti kortelės PIN kodą.
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelės“, kortelių sąraše raskite reikiamą kortelę...
Kaip atšaukti kortelės PIN bandymus?
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelės“, kortelių sąraše atraskite reikiamą kortelę...
Kaip galėčiau pakeisti tekstą, matomą ant kortelės?
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelės“, pasirinkite kortelę iš sąrašo, spustelėkite kortelės numerį...
Kortelių apžvalgoje trūksta kortelės.
Viršuje patikrinkite pasirinktus paieškos ir filtravimo kriterijus...
Kaip galiu rasti konkrečią kortelę (kortelių grupę)?
Savitarnos svetainės viršutinėje dalyje galite matyti įmonės, kurios paskyrą naudojate prisijungimui, pavadinimą.
Kaip patikrinti (pakeisti) konkrečios kortelės laiko (datos) apribojimus?
Kortelių lange keiskite kortelių laiko (datos) apribojimus.
Kaip patikrinti (pakeisti) konkrečios kortelės vietos apribojimus?
Kortelių lange keiskite kortelių atsiskaitymo vietos apribojimus.
Kaip patikrinti (pakeisti) produktų apribojimus konkrečiai kortelei?
Kortelių lange keiskite kortelių profilį pagal produktus.
Kaip patikrinti (pakeisti) konkrečios kortelės pirkimo limitą?
Kortelių lange keiskite kortelių piniginius limitus.
Kaip patikrinti (pakeisti) kortelės apribojimus ir profilį?
Jūs galite keisti kortelės profilį ir apribojimus: pinigų, šalies, produktų, laiko/dienos.
Kaip gauti ataskaitą apie kortelę?
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelės“, tada pasirinkite, kurios kortelės būseną norite matyti sąraše.
Kaip sukurti ataskaitą?
Meniu juostoje pasirinkite „Ataskaitos“, spustelėkite „Sukurti papildytą ataskaitą“.
Kur galėčiau atsisiųsti ataskaitą apie šių metų apmokėtas sąskaitas faktūras?
Meniu juostoje pasirinkite „Sąskaitos faktūros“ ir pasirinkite datos atkarpą.
Kaip koreguoti odometro (kilometražo) duomenis?
Meniu juostoje pasirinkite „Pirkimai“, raskite paskutinę operaciją kortelėje, kuriai norite koreguoti odometro duomenis.
Ką reiškia preliminari operacija?
Preliminari operacija – tai operacija, kuri dar nėra įkainota ir kuriai dar nebuvo pritaikyta nuolaida.
Savo pirkimų apžvalgoje nematau kai kurių pirkimų.
Patikrinkite, ar pasirinkote tikslų laikotarpį. Norėdami pakeisti laikotarpį, viršutiniame dešiniajame kampe spustelėkite paieškos piktogramą...
Savo pirkimų apžvalgoje nematau tam tikrų tarptautinių pirkimų.
Informacija apie pirkimus „Circle K“ ar „Routex“ tinkluose, yra matoma savitarnos svetainėje 10 minučių laikotarpyje.
Kaip dažnai atnaujinama informacija apie pirkimus verslo savitarnos svetainėje?
Informacija apie pirkimus verslo savitarnos svetainėje atsiranda per 10 minučių.
Kaip keisti įmonės kreditą ar atsiskaitymo sąlygas?
Norėdami keisti įmonės kreditą ar atsiskaitymo sąlygas užpildykite užklausą klientų aptarnavimo nuorodoje.
Kaip papildyti kortelių sąskaitą ir kaip greitai bus įskaitytas pavedimas?
Kad atlikti mokėjimai būtų įskaitomi teisingai, mokėjimo paskirties eilutėje nurodykite tik mokėjimo paskirties numerį be papildomų simbolių.
Kaip susigrąžinti įmonės lėšas?
Turite permoką ir norite ją susigrąžinti užpildykite užklausą klientų aptarnavimo nuorodoje.
Kaip susiderinti įmonės buhalterinį likutį?
Įmonės buhalterinio likučio suderinimui užpildykite užklausą klientų aptarnavimo nuorodoje.
Kaip atsisiųsti sąskaitą faktūrą?
Kairiajame meniu spustelėkite „Sąskaitos“ ir pasirinkite laikotarpį.
Įmonės kredito duomenys/Balansas.
Įmonės likutį galite matyti keliose vietose meniu pasirinkime: „Pagrindiniame puslapyje“ bei „Balansas“.
Ar galiu sukurti naują kortelių grupę (kliento numerį)?
Nors to atlikti nėra galima CES svetainėje, naują kortelių grupę ar paskyrą galite sukurti susisiekę su klientų aptarnavimu.
Įvestas neteisingas pristatymo adresas. Kaip galėčiau jį pakeisti?
Adresas, kurį matote svetainėje, yra oficialus pristatymo adresas, registruotas mūsų sistemoje.
Bandant užsisakyti kortelę pagal kliento numerį (kortelių grupė) matomas klaidos pranešimas.
Patikrinkite, ar pasirinktoje kortelių grupėje yra bent viena aktyvi kortelė.
Kaip nustatyti naujos kortelės PIN kodą?
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelės“. Stulpelyje „Kortelės PIN kodas“ matysite, kurioms kortelėms reikalinga nustatyti PIN kodą svetainėje.
Užsakiau netinkamą kortelę. Kaip atšaukti užsakymą?
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelių užsakymas“, pasirinkite kortelę, kurios užsakymą norėtumėte atšaukti.
Kaip užsisakyti naują kortelę?
Meniu juostoje pasirinkite „Kortelių užsakymas“.
Kaip pašalinti vartotoją iš savitarnos svetainės?
„Vartotojų nustatymuose“ pašalinkite vartotoją.
Keisti esamas vartotojo prieigos teises.
Savitarnos svetainėje koreguokite kolegų administravimo prieigą.
Suteikti prieigą prie verslo savitarnos kitiems įmonės kolegoms.
Prisijungę prie verslo savitarnos svetainės Jūs galite suteikti prieigą ir kitiems kolegoms.
Pakeisti/koreguoti savo prisijungimo duomenis savitarnos svetainėje.
Asmeninę prisijungimo informaciją galite koreguoti svetainėje.