Image
Q and A
Image
Atsiskaitymas
D.U.K

Dažniausiai užduodami klausimai - verslo klientai

Čia rasite dažniausiai užduodamus klausimus apie verslo savitarnos svetainę, kortelių paslaugas, atsiskaitymus, didmeną bei mūsų degalines ir paslaugas.

Kaip aktyvuoti mobiliuosius atsiskaitymus verslo savitarnos svetainėje?

Prisijunkite prie savitarnos svetainės ir meniu spustelėkite „Mobilieji mokėjimai“.

Kaip nutraukti bendradarbiavimo sutartį su Circle K?

Norėdami nutraukti bendradarbiavimo sutartį su Circle K užpildykite užklausą.

Kaip pakeisti kortelės limitą mobiliojoje aplikacijoje?

Jūs galite naudotis verslo savitarnos svetaine mobiliojoje aplikacijoje.

Kaip galėčiau gauti gaminio saugos duomenų lapus?

Produktų saugos duomenų lapus rasti žemiau pateiktoje nuorodoje.

Kaip galėčiau pakeisti didmenos rekvizitus?

Norėdami atnaujinti ar pakeisti (didmenos) įmonės rekvizitus užpildykite kontaktinę formą.

Kaip teisingai atlikti mokėjimus už Circle K didmena gautus degalus?​

Atliekant mokėjimą svarbu naudoti teisingą sąskaitą mokėjimams atlikti bei mokėjimo paskirtyje nurodyti teisingą numerį.

Kaip galėčiau įsigyti dovanų kuponą?

Dovanų kuponų pasiūlymas verslo klientams.

Atsiskaitymas Europoje?​

Tikrai taip! Norėdami apsipirkti Europoje, Jūs galite naudotis mūsų Circle K EUROPE kortele.

Kaip pakeisti įmonės informaciją savitarnos svetainėje?

Jei Jūsų įmonėje keičiasi įgalioti asmenys, įmonės pavadinimas, adresas, ar kiti duomenys nepamirškite informuoti Circle K.

Kaip galėčiau sužinoti apie kelių mokesčių paslaugas Europoje?

Vienas kelių aparatas daugeliui Europos kelių.

Kaip suteikti prieigą prie verslo savitarnos kitiems įmonės darbuotojams?​

Jūs galite suteikti prieigą prie verslo savitarnos svetainės savo kolegoms bei administruoti jų prieigos galimybes.

Neatsimenu slaptažodžio jungiantis į savitarnos svetainę​

Kad atnaujinti svetainės prisijungimo slaptažodį.

Kaip prisijungti prie verslo savitarnos svetainės?

Norėdami prisijungti prie savitarnos svetainės, Jūs turite būti užbaigę registraciją. ​

Kaip nustatyti kortelei naują PIN?​

Nustatyti naują PIN kodą kortelei galite verslo savitarnos svetainėje.

Kaip užsakyti papildomą verslo kortelę?​

Užsakyti papildomą kortelę galite verslo savitarnos svetainėje.

Kaip užblokuoti ar atblokuoti kortelę?

Blokuoti/atblokuoti ir užsakyti naują kortelę galite verslo savitarnos svetainėje.

Kaip papildyti kortelių sąskaitą ir kaip greitai bus įskaitytas pavedimas?

Kad atlikti mokėjimai būtų įskaitomi teisingai, mokėjimo paskirties eilutėje nurodykite tik mokėjimo paskirties numerį be papildomų simbolių.

Kaip galėčiau gauti sąskaitą-faktūrą?

Sąskaitas- faktūras už paskutinių 36 mėnesių pirkimus jūs visuomet rasite verslo savitarnos svetainėje.

Kodėl mano sąskaita yra blokuota?

Jūsų sąskaita gali būti užblokuota dėl viršyto įmonės likučio arba neapmokėtos sąskaitos.

Kaip susigrąžinti įmonės lėšas

Turite permoką ir norite ją susigrąžinti užpildykite kontaktinę formą.

Kaip keisti įmonės kreditą ar atsiskaitymo sąlygas?

Jūs galite susisiekti su mumis norėdami keisti įmonės kreditą ar atsiskaitymo sąlygas.

Kaip atnaujinti įmonės rekvizitus?​

Keičiantis įmonės duomenims užpildykite kontaktinę formą.

Kaip galiu tapti Jūsų verslo klientu?

Nepriklausomai nuo to, ar turite individualią įmonę, ar didelę tarptautinę įmonę, turime sprendimus, atitinkančius jūsų poreikius.

Kaip atlikti didmenos užsakymą?

Degalus pristatome Jūsų nurodytu adresu nuo 3000L.

Kaip galėčiau rasti degalines ir jose teikiamas paslaugas?​

Informaciją apie Circle K degalines ir teikiamas paslaugas galite rasti ir Circle K programėlėje ir Circle K svetainėje.

Kaip nustatyti kortelei limitus?

Jūs galite nustatyti ir keisti kortelei limitus/apribojimus verslo savitarnos svetainėje.

Kaip galėčiau susiderinti įmonės buhalterinį likutį?​

Norėdami susiderinti įmonės buhalterinį likutį.

Kodėl neveikia verslo kortelė?​

Kortelė gali būti blokuota dėl pvz.: viršyto PIN bandymų skaičiaus arba neapmokėtos sąskaitos.

Kontaktai

Prieš susisiekdami su mumis, peržiūrėkite dažniausiai užduodamus klausimus.

Klientų aptarnavimas darbo dienomis 08:00-17:00 telefonu 1877. Ne darbo valandomis atsakome į ne visus klausimus.