Tai, kuo mes tikime

Circle K grupę vienija bendra kultūra ir vertybės, arba kitaip vadinamas įmonės DNR. Mūsų parduotuvės bei degalinės kiekviename pasaulio kampelyje vadovaujasi tais pačiais principais ir kokybės standartais. Mūsų DNR yra mūsų pasididžiavimas (ang. PRIDE).

Vaizdo siužete apačioje pasakojame, kas mes, ką manome apie ryšį su klientais, prekės ženklą ir ateitį. Pažiūrėkite šį vaizdo įrašą ir pažinkite mus dar geriau.

Žmonės 

ŽMONĖS išskiria mus iš konkurentų. Draugiškumas, paslaugumas ir rūpestis kiekvienu klientu sukuria tą nepakartojamą atmosferą, kuri traukia sugrįžti pas mus vėl ir vėl.


 

Rezultatai

REZULTATAI yra vienas svarbiausių mūsų tikslų. Mes siekiame turėti geriausią komandą, geriausius degalus, geriausią maistą ir gėrimus. Kasdien siekiame, kad kiekvienas užsukęs klientas liktų patenkintas.


Tobulėjimas

TOBULĖJIMAS mus įkvepia. Visada ieškome galimybių tobulėti ir augti, todėl dirbdami šalies bei tarptautinėse komandose mokomės vieni iš kitų.



Plėtra

PLĖTRA – tai nuolatinis žiūrėjimas į ateitį. Mes siekiame augti, siūlydami aukščiausios kokybės prekes bei paslaugas, tačiau kartu neužmirštame savo atsakomybės tausojant aplinką bei rūpinantis socialiai jautriausiomis visuomenės grupėmis.


Verslumas

VERSLUMAS reiškia, jog kasdien mąstome kaip klientai, o veikiame kaip savininkai.

Uždaryti

Keisti kalbą