Šioje svetainėje naudojami slapukai. Jei sutinkate su slapukų naudojimu spauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Daugiau apie slapukus galite skaityti čia.

Sutinku

2017-05-09

Nepavyksta užbaigti registracijos turint Circle K EXTRA Club kortelę.


Galimos kelios priežastys kodėl nepavyksta prisijungti:

  1. Įvedama neteisinga gimimo data - ją pasitikslinti galite paskambinę tel. 1877 ir pasakę savo Circle K EXTRA Club kortelės numerį;
  2. Jei Jūsų turima Circle K EXTRA Club kortelė buvo ilgai nenaudojama, ji galėjo būti deaktyvuota. Tokiu atveju kortelė registruojama tokia seka: www.circlek.lt/extra -> NAUJŲ VARTOTOJŲ REGISTRACIJA -> TURIU BANKINĘ AR PARTNERIŲ KORTELĘ -> supildomi duomenis -> kortelės tipas pasirenkamas Circle K EXTRA Club.
  3. Įsigijotę naują Circle K EXTRA Club kortelę, kuri nebuvo prijungta prie lojalumo programos pirkimo metu. Tokiu atveju kortelė registruojama tokia seka: www.circlek.lt/extra -> NAUJŲ VARTOTOJŲ REGISTRACIJA -> TURIU BANKINĘ AR PARTNERIŲ KORTELĘ -> supildomi duomenis -> kortelės tipas pasirenkamas Circle K EXTRA Club.
Nepavykus prisiregistruoti arba užbaigti registracijos, skambinkite klientų aptanavimo skyriui, telefonu 1877.
Uždaryti

Keisti kalbą